The End

26 oktober 2019 - Amsterdam, Nederland

Wat een week ... echt super genoten met de meiden afgelopen week!! Hier een laatste blog van een bijzonder mooie reis met een bijzonder mooie afsluiting.

Afgelopen maandag hebben Sandor en ik de laatste etappe van onze camperreis afgelegd. Dat viel totaal niet mee kan ik jullie zeggen. Rondom New York zijn heel veel parkway's en daar mogen geen vrachtwagens en campers op rijden, omdat er lage bruggen zijn, maar als je via Google maps je route plant, dan houdt die er natuurlijk geen rekening mee dat je in een camper rijdt. Het is maar goed dat Sandor een bord zag staan bij een afslag, anders hadden we van onze camper een cabrio gemaakt ... Al met al duurde deze laatste rit veel langer dan gepland en moesten we ons nog behoorlijk haasten om op tijd op het vliegveld te staan om Merel & Shanti op te halen. Uiteindelijk waren we er een half uurtje nadat ze geland waren, maar duurde de immigratie belachelijk lang en hebben we er nog ruim 1,5 uur gestaan. Maar toen ze er doorheen waren, konden we gezamenlijk aan onze laatste dagen USA beginnen!

We hebben super dagen gehad met prachtig, zonnig weer (behalve dinsdag) en we hebben enorm veel gedaan: hop on hop of, fietsen over de Brooklyn Bridge, Empire State Building, Top of the Rocks, ferry langs het Vrijheidsbeeld, fietsen door Central Park, 9/11 en vooral ook heel veel geshopt, gegeten en gedronken. We hadden een super leuk appartement in de wijk Harlem en hebben heel veel in metro's door heel Manhattan gezeten. Het waren zeer vermoeiende dagen waar we volgens de stappenteller soms wel 15 tot 20 kilometer gelopen hebben, maar we hebben genoten van een geweldige stad.

Het zit er weer op; maandenlange planning en voorbereiding en nu is het Amerika 2019 avontuur voorbij. Fijn om ook weer naar huis te gaan en in ons eigen bed te mogen slapen, maar vooral fijn om de jongens weer te zien na bijna vier weken

Op naar het normale leven en nadenken over de volgende bestemming ☺️

Bedankt voor jullie leuke berichtjes terug en wellicht tot de volgende verslagen in .... 2021?

1. Daphne Deen:
    26 oktober 2019
    Wat hebben jullie veel gedaan en gezien.
    Een reis om nooit te vergeten, goede vlucht met zijn terug naar Nederland.
    Xxx
  2. Gerard en Lenie:
    26 oktober 2019
    Wat een prachtig verhaal weer en wat hebben jullie weer een hoop gezien en dan de laatste dagen met jullie dames in New York. Wij wensen jullie een hele fijne terugkeer naar Holland toe.Groetjes Gerard en Lenie
  3. Karin:
    26 oktober 2019
    Was fantastisch om de verhalen te lezen!!! Bedankt hiervoor. Goede reis terug en op voor jullie volgend avontuur!! Xxx
  4. Pa en Ma ..:
    26 oktober 2019
    Gelukkig weer gezond en wel thuis ..de verhalen waren tot het allerlaatste geweldig ..dikke kus van ons ..🌹❤️💋
  5. Gerda:
    26 oktober 2019
    Wat een mooie tijd hebben jullie gehad, ik ben reuze benieuwd naar alle foto’s.
    Geniet nog ff lekker na. Goede reis terug xxx
  6. John en Anke:
    26 oktober 2019
    We hebben genoten van je pakkende beschrijving van juliie vakantie! Alsof we erbij waren! Fijn, zo genieten saampjes en last but not least met de meiden! Goede reis terug! Veel liefs van ons.
  7. An:
    28 oktober 2019
    Klinkt helemaal geweldig!!!
    Leuk dat jullie dit zo gedaan hebben.
    Zal toch ook weer even wennen zijn, na al deze vrijheid.
    Geniet lekker na en tot gauw😘