Natuurgeweld

23 juli 2017 - Tsitsikamma National Park, Zuid-Afrika

Helaas heeft ons laatste game drive in Addo geen leeuwen en bizons meer opgeleverd. Wel veel andere prachtige dieren, dus we voelen ons zeker niet teleurgesteld.

Foto Koedoe

Na de game drive hebben we lekker ontbeten in het restaurant van het park en daarna zijn we op ons gemak naar de volgende bestemming gereden: Tsitsikamma. Een rit van ongeveer 2,5 uur en deze keer zonder gekkigheid en een mooie snelweg. Aangekomen bij Tsitsikamma kwamen we echt op een bijzondere camping terecht. Pal aan de kust mochten we een plaatsje uitkiezen. De zee ramt hier op de rotsen aan de kust, echt natuurgeweld. De kinderen hebben zich vermaakt met klimmen en klauteren op de rotsen en daarna hebben we de braai weer aangestoken. Een mooie avond met muziek en we hebben zelf gedanst … er stond verder toch niemand op de camping, dus we konden doen waar we zin in hadden ;)

Foto rotsen kust

Vanmorgen hebben Sandor en ik in alle vroegte een sportieve wandeling gemaakt naar de touwbruggen hier vlakbij de camping.

Foto touwbruggen

Vanmiddag hebben we een segway tour door de bossen van Tsitsikamma gedaan. Echt zoooo leuk om een keer op zo’n ding te staan! We kregen eerst wat uitleg, maar we bleken allemaal natuurtalenten :-). We hebben ongeveer een uur door de bossen gereden.

Foto segway

Morgen gaat de rit naar de Bloukrans brug. Hier gaan de echt durfals de hoogste bungee jump ter wereld doen … brrrrr, ik heb er nu al de kriebels van … ik ga dus echt niet kijken. Wordt een spannende dag … vooral voor mij ;)

Groetjes uit Tsitsikamma van ons zessen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Jullie liever als ik
    Xxx
  2. Pa en Ma ..:
    23 juli 2017
    We zijn onder de indruk van alles .de prachtige foto's en boven al het sportive ..geniet maar blijf voorzichtig he'
  3. Gerard en Lenie:
    23 juli 2017
    Hallo Aventuristen wat een mooi verhaal weer wat maken jullie een hoop mee,maar blijf voorzichtig maar wel genieten.Veel lieve groetjes Gerard en Lenie
  4. John en Anke:
    23 juli 2017
    Kudu was errug lekker op de braai! Als ik dat beestje ziet loopt het water me in de mond
  5. Gerda:
    Prachtig verhaal weer. Veel pret met jumpen. Stoer. Lieve groetjes xxxxxx
  6. Karin:
    24 juli 2017
    Weer een prachtig verhaal. En mooie foto's. Bungee jump moet er niet aan denken, maar toch heel veel plezier en sterkte toegewenst. Dikke kus van de beekies! Xx