Heel veel watervallen

8 oktober 2019 - Barneveld, Wisconsin, Verenigde Staten

Goedemorgen!

Of voor jullie goedenavond :-)

Hier zijn we weer. Afgelopen dagen hebben we rondom de Fingerlakes gebivakkeerd. Prachtig gebied met vooral heel veel trails en heeeeel veel watervallen in allerlei soorten en maten.

Zaterdag hadden we een niet al te lange rit en hebben we 's middags in Letchworth Statepark een wandeling gemaakt door een kloof met als beloning ... watervallen 🤣

Op de camping aangekomen vielen we midden in het Haloween gebeuren. Alle kindjes liepen " trick or treat" rondjes en waren verkleed. Dat was wel grappig, minder grappig was dat de volwassenen zich ook helemaal uitgedost hadden en er volop in zaten ... rare lui die Amerikanen.

Zondag hadden we een niet al te lange rit en hebben we 's middags voor de verandering weer eens een trail langs watervallen gelopen. Wederom prachtige wandeling. Gisteren hadden we helaas een dagje regen, maar om nou de hele dag in ons campertje te blijven zitten, is ook zo wat, dus de paden op en de lanen in; in de regen gewoon 13 kilometer gewandeld en ik kan jullie zeggen dat daar heel wat trappen omhoog en omlaag in zaten!!

Vandaag hebben we weer een lange rit van zo'n 400 kilometer en rijiden we naar Lake George in Vermont. Sloten we een aantal dagen geleden met een niet zo goed bericht af, beginnen we vandaag met een top bericht .... de politie heeft gebeld dat de scooter gevonden is 🤩. Bizar verhaal; hij stond in een steegje ergens in de Akkers. Een oplettende buurtbewoner had 'm zien staan en de politie gebeld. Helaas wel redelijk wat schade aan de sloten en de ketting weg, maar verder lijkt het mee te vallen! Blij uiteraard, maar ook boos dat we flinke kosten moeten maken voor dat stelletje vandalen 🤬.

Vanuit het typisch Amerikaanse Barneveld groeten wij jullie allen!

XXX

1. Pa en Ma ..:
    Hoi Francis en Sandor,
    Met al de watervallen hebben jullie het zo een beetje wel gehad denken wij ze hebben één ding gemeen ze vallen allemaal van boven naar beneden, maar de natuur is overweldigend, hebben begrepen dat Sandor z’n nieuwe schoenen nu wel heeft ingelopen. Leuk dat jullie ook even in Barneveld waren in deze gemeente hebben we immers 21 jr gewoond.
    We hebben weer genoten van jullie reisverhalen, geniet verder van jullie trip en wensen jullie een veilige en gezellige voortzetting en veel liefs van ons.
  2. Marjolein Koudijs:
    8 oktober 2019
    Fijn dat de scooter terecht is! En dat jullie ondanks de regen gewoon doorzetten. Goeie verder en geniet er van. Liefs Marjolein xx
  3. Gerda:
    8 oktober 2019
    Mooi verhaal en prachtige foto’s.
    Fijn dat de scooter terecht is.

Veel plezier nog xx