Indian Summer 🤩

12 oktober 2019 - Jefferson, New Hampshire, Verenigde Staten

Het is alweer een paar dagen geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben, maar daar zijn we dan weer!

Afgelopen dinsdag waren we vlabij Lake George en hebben we 's middags een flinke wandeling gemaakt. De bedoeling was om naar een mooi uitzichtpunt te lopen, maar we waren te laat begonnen en door vriendelijke wandelaars werd ons dringend aangeraden om terug te gaan voordat we in het donker daar nog zouden lopen. Gelukkig hebben we hun advies gevolgd, want toen we later op de kaart keken, waren we inderdaad nog niet halverwege en hadden we het nooit gered. Sommige trails staat wel een afstand bij, maar men vergeet te zeggen dat die afstand soms honderden meters omhoog gaat en dan loop je dus niet zo snel ;).

Woensdag zijn we naar de Green Mountains in Vermont gereden. Wat een prachtige route en wat is Vermont een leuke staat!! Overal leuke dorpjes, vriendelijke mensen, skigebieden en de Indian Summer is daar zoooo mooi. We hebben zulke mooie routes gereden; het is gewoon niet te vangen op een foto, zulke mooi uitzichten.

Donderdag zijn we van het Zuiden van de Green Mountains naar het Noorden gereden en als ik de route van woensdag al mooi vond, dan was deze zo mogelijk nog mooier. Vermont heeft echt ons hart gestolen!

Af en toe stoppen we om ergens te ontbijten, koffie te drinken, een boodschapje te doen of te lunchen en zo vliegen de dagen steeds weer voorbij.

Gisteren zijn we van de Green Mountains naar de White Mountains in New Hampshire gereden. Het wordt een saai verhaal, maar jongens wat is het hier overal schiterend mooi met de Indian Summer. Over het algemeen hebben we steeds goed weer; 's nachts wel koud, maar overdag veel zon en dat geeft zo'n mooi licht op al die herfstkleuren. Je krijgt de kleuren op de foto's meestal niet goed te pakken.

Gisterenmiddag zijn we met een treintje, Cog Railway, een berg genaamd Mount Washington op geweest. Een hele leuke belevenis. De berg was 1900 meter hoog en het zicht was super, maar er stond een mega harde wind, waardoor het buiten bijna niet te doen was. Er waaiden zelfs mensen om, dus we hebben het lekker vanuit het restaurant bewonderd!

Vandaag hebben we heel de dag in de White Mountains rond gereden en heel veel dingen bezichtigd: rond gelopen in het Mount Washington Grand hotel, in een leuk Indianen-achtig dorpje rond gelopen, een marktje bezocht en uiteraard nog een trail gelopen.

Morgen gaan we richting de kust, weer een lange rit voor de boeg.

Nu eerst een wijntje en ons dagelijkse spelletje Yatzee (niets aan hoor, Sandor wint altijd).

Vanuit de White Mountains groeten wij jullie!!

XXX

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa en Ma ..:
    12 oktober 2019
    Hoi lieve schat ..je schrijft het zo echt ..we zien het bijna voor ons ,,we vinden het geweldig dat jullie zo genieten ..wij ook ,,,behalve Papa heeft een hele zere knie ..gaat maandag naar de dokter..doet erg zeer kan bijna niet lopen ...maar op het mooie balkon met het zonnetje is het ook uit te houden hoor ..lieve gr van ons ..
  2. Gerda:
    13 oktober 2019
    Leuk verhaal, prachtige foto’s. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en mooie nieuwe herinneringen maken.
    Geniet er heerlijk van, voor jullie het weten lopen jullie met de kids in the Big Apple 💋
  3. Fran:
    13 oktober 2019
    Ook daar hebben we veel zin in!!
  4. Deborah& hidde:
    13 oktober 2019
    Wat een prachtig reisverhaal weer,en wat zijn de bomen een mooi kleurenpalet.Kijk uit naar je volgende reisverhaal.
    Veel plezier nog Xxx
  5. Karin:
    14 oktober 2019
    Geweldig!! Wat schrijf je toch mooi, Fran!