Thuis!

6 augustus 2015 - Spijkenisse, Nederland

Het zit erop. Met gemengde gevoelens zijn we weer thuis. Natuurlijk best fijn om alle luxe weer te hebben, maar het doet ook wel beetje pijn om het vrije leventje achter ons te laten.

Maandag hebben we nog een super leuke dag gehad in Knotts Berry Farm Laatste dagen 002 , een pretpark vlakbij Disney, maar met meer spectaculaire achtbanen. Het was redelijk te doen met de drukte, maar wel een warme dag. We zijn tot laat gebleven en waren pas rond 22 uur weer op de camping.

Dinsdagochtend stond inpakken en opruimen op het programma. Toch altijd meer werk dan je denkt! We zijn best een paar uurtjes bezig geweest om alles weer in de koffers te krijgen en de camper weer in redelijke staat achter te laten. Daarna naar het camperverhuur bedrijf om de camper in te leveren (keken trouwens nergens naar, dus voor niets zo ons  best gedaan om ‘m schoon en netjes in te leveren) Laatste dagen 104 en weer geheel in stijl, met de limo J, naar het vliegveld terug vervoerd.

Daar moesten we helaas wel paar uurtjes overbruggen, maar met een pak speelkaarten hebben we de tijd redelijk kunnen doden.

Vervolgens via Londen Heathrow het laatste stukje van onze reis naar Amsterdam. Al met al een prima reis gehad zonder vertraging en met heel veel lege stoelen in het vliegtuig, dus allemaal veel ruimte, super fijn.

Wat hebben we prachtige weken achter de rug en genoten van het samen zijn en de mooie dingen die we gezien hebben. Het was een “awesome” belevenis!

Ondertussen heeft de wasmachine zijn werk alweer gedaan, want Jelle en Merel zijn zojuist vertrokken richting Zuid-Frankrijk met hun vader. Dat was wel even heel snel omschakelen voor iedereen, maar ze hadden er gelukkig weer veel zin in om nog twee weken vakantie te vieren.

Voor de laatste keer liefs van ons allemaal en bedankt voor jullie leuke mailtjes terug en voor het lezen van onze avonturen!!

1. Gerda:
    6 augustus 2015
    Fijn te horen dat jullie weer goed zijn thuisgekomen na jullie prachtige avontuur. Wanneer is de dia-avond? ;-)

Dikke knuffel, Gerda
  2. Gerard en Lenie:
    6 augustus 2015
    Wat een schitterende verhalen wat hebben wij hier van genoten we waren er gewoon een beetje erbij.Je heb je best gedaan.maar fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.xx