Vertrek!

10 juli 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Goedemorgen allemaal!

Voor ons is de dag al best wel lang begonnen ... 02:45 ging de wekker ... maar voor vakantie valt vroeg opstaan best wel mee ;). Zeker met zo'n mooie reis voor de boeg. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, (zeer drukke werkweek, vele koffers en tassen inpakken en tot een week geleden nog maar de vraag of we alle zes vandaag konden vertrekken), maar het grote overzeese avontuur is dan nu echt begonnen!

Deel één van de reis zit erop en we zijn nu in Londen aan het wachten op onze volgende vlucht, welke ons naar Los Angeles gaat brengen. So far verloopt alles op schema.

We hebben er allemaal heel veel zin en kijken uit naar al het moois dat we gaan zien én naar de quality time die we met z'n zessen gaan doorbrengen.

Ik ga proberen via deze blog jullie met enige regelmaat mee te laten genieten van ons Big Adventure. Uiteraard staat het vrij om het al dan niet te lezen :-)

Wij wensen iedereen die komende dagen/weken ook nog weg gaat, ook een hele fijne vakantie!

Groetjes van de Sneevlietjes!

1. Peet:
    10 juli 2015
    Have lots of fun guys
  2. Gerard en Lenie:
    10 juli 2015
    Heel veel plezier met z'n allen met deze mooie reis.xxxxxx
  3. John en Anke:
    11 juli 2015
    Veel plezier! Ik ben volgende weel ff in Ohio dus als je hulp nodig hebt dan kom ik ff langs voor een glas wijn.
  4. Debeekies:
    12 juli 2015
    Hoi hoi

Ben benieuwd of jullie goed zijn aangekomen. En hoe de eerste dagen zijn gegaan. Xx