Aankomst en eerste dagen

12 juli 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Hallo thuisblijvers,

Hier dan weer een update vanuit de USA. Pfff waar te beginnen, zoveel te vertellen. Ik zal maar beginnen bij het tweede deel van onze reis. Die begon een stuk minder enthousiast dan het eerste gedeelte, want we hadden drie uur vertraging op Heathrow. Echt balen. En wat duurt 11 uur vliegen lang zeg!! En dan ook zeker met een ziek kind (uiteraard geen pilletje willen nemen, dus dit keer negen zakjes gevuld). Maar ja, uiteindelijk kom je dan toch aan op de plaats van bestemming en is alle leed snel geleden gelukkig.

De eerste nacht hebben we in een hotelletje vlakbij het vliegveld doorgebracht. We hebben eerst snel even iets gegeten en tegen de tijd dat we naar bed gingen, waren we ruim 24 uur op. Je moet er blijkbaar iets voor over hebben.

De volgende ochtend meteen het camper verhuur bedrijf gebeld en binnen een uur zouden we worden opgehaald bij ons hotel om naar het verhuurbedrijf gebracht te worden. We gingen nog snel even ontbijten en niet veel later kwam er een enorme limousine aangereden op de parkeerplaats. We dachten uiteraard dat die niet voor ons zou zijn, maar tot onze grote verbazing was die wel voor ons!! We werden dus geheel in stijl vervoerd van het hotel naar het camperverhuurbedrijf :-) Vervoer op maat ...

Daar aangekomen ging ook alles weer voorspoedig en konden we al snel de camper inrichten en op pad gaan. De reis ging eerst naar de Mall (supermarkt) om groot in te slaan. Hahaha die supermarkten hier in de USA zijn echt Amerikaans groot! We hebben onze ogen uitgekeken. Ook alle verpakkingen zijn enorm. Een normale pot pindakaas is er niet bij, alles is GROOT!

Daarna op weg voor de eerste serieuze kilometers naar San Diego. We hadden daar een leuke camping aan een haventje. Kids hebben even lekker in zee gezwommen en daarna nog gezellig uit eten geweest. Wel weer redelijk vroeg naar bed, want de jetlag was toch nog wel aanwezig.

Vandaag zijn we naar Sea World geweest. Het was een prachtige dag (ca. 24 graden) en we hebben ons heel goed vermaakt. Spectaculaire shows en leuke attracties voor de kids. Sea World Nu zijn de kids even zwemmen in het zwembad van de camping en zitten pa en moe heerlijk met een wijntje bij de camper :-)) Vanavond willen de kids een chill avondje bij de camper en morgen vervolgen we onze reis naar Yuma (circa 270 kilometer rijden).

Wij gaan nog even ons wijntje opdrinken en genieten van de rust ... tot de volgende update!

1. Marjolein Koudijs:
    13 juli 2015
    Ziet er leuk uit! Leuk om zo jullie te kunnen volgen. Volgende keer ook een foto van de binnenkant van de camper?
    Goeie reis en veel plezier lieve mensen xx Marjolein
  2. Peet:
    13 juli 2015
    Whaha, jullie hebben ook een vakantiehond zie ik! Lekker karretje hoor, daar komen jullie vast en zeker die drie weken wel mee door. Vergeet niet de hond af en toe uit te laten ;))
    N'joy
  3. Mark:
    13 juli 2015
    Da's lekker dan! En wij maar werken hier....Groetjes uit een nat Spijkenisse ( en van mono natuurlijk )
  4. Pa en Ma ..:
    13 juli 2015
    Het leuke is dat wij dat in de vorige eeuw "1991"ook allemaal gedaan hebben !!geniet ervan .kus en liefs voor allemaal.
  5. Karin:
    14 juli 2015
    Wat een belevenis zeg.....
    Heel erg leuk om jullie zo te volgen.
    Nog een hele fijne vakantie.

Dikke kus van ons allemaal.
  6. Anneke:
    15 juli 2015
    Gaaf zeg!!! Beetje late reactie, want het is een beetje druk, dus check nu pas mijn mail. Erg leuk zo'n reisblog. Kun je me ook uitnodigen op mijn zakenmail, dan kan ik het makkelijker op mijn mobiel volgen. [email protected]
    Veel plezier en tot later xxx